O´hoj!

Här är jag idag igen, kors i taket nu för tiden.

Längtarefterliten kommenterade så snällt att min mage nog kommer snart.
Å jag inser nog att det är nog jag som inte tycker att jag har så mycket, men herregud, såhär såg jag inte ut innan....haha!!
Jag har nog allt en liten kula :-)

jag äter väldigt dåligt, men är liksom varken hungrig eller sugen.... å jag kan absolut fortfarande inte laga maten själv för då kan jag ändå inte äta... det är värdelöst!!

Skulle ut å fixa i trädgården idag, men orkade bara inte. Har legat på soffan HELA dagen asså. Ingen ork alls.
Duscha har jag hunnit göra bara hehe :-)
Har även sovit nån timme i eftermiddas!

See U

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Klart att du säkert har fått lite mage. Du får ta en bild och lägga upp när du får det att fungera med sladden.

Verkar som att det tar på krafterna att vara gravid :)

2011-07-01 @ 10:25:16
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0