Vecka 15 (14+0) Ojojoj....

....Vad många i vår krets som helt plötsligt ska ha barn.... hela första ruschen har redan varit, så nu är det vi andra kvar. Helt plötsligt är det 5 par som jag KÄNNER som ska i DECEMBER hehe...

Jag har varit lite frånvarande, haft fullt upp.... Men igår var jag hos föräldrarna och hämtade en massa babysaker jag hade när jag var liten. Så idag har jag tvättat alla kläder som var något att ha. Hittade alla gamla skor också som mamma sparat så dem ska upp och stå som prydnad i bebisrummet.

I helgen kom sambon hem med överraskning, han var upp och fixade och vips stod den barnsäng jag sagt att jag vill ha sen där ihopskruvad å fin. Vad verkligt det helt plötsligt. Hade t'nkt vänta med allt till efter RUL, men orkar inte vänta längre :-)
Så lite boandet fick det bli :-)

Nu ska jag gå och ta det sista som är i tumlaren och vika det :-)

Vecka 15 går jag in i idag och det spänner en del i magen men annars inget nytt på bebisfronten :-) Mår bra som vanligt ;-)


Kommentarer
Postat av: Sebsus

Oj här går det undan:)

Härligt att du har fått börja lite smått till bebben!

Kram

2011-06-22 @ 09:12:03
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0