v13 ---> 12+0

Jaha, vecka 13 går jag in i nu då :-)
Har inte läst något alls om vad som händer denna vecka så blir väl att göra det nu kanske :-)

Har legat å läst lite i solen idag och ska snart till tippen med en massa skit tänkte jag, eller ladda kärran å åka med det imon kanske...

Korvstroganoff idag till middag tror med smaskigt jasminris till. Har fortfrande inte mycket till aptit här hemma, lättare att äta borta dock :-)

Har varit dålig i magen i morse, men det verkar vara bort nu...skönt, jag avskyr det hehe....

Jaja, har inte så mycket mer att tillägga idag heller... händer verkligen ingenting nu...hmm... längtar tills jag kan börja handla prylar å fixa babyrum å så :-)

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Tjiho du har passerat vecka 12!!! Nu halverar väl missfallsrisken med 30 procent?

Måste säga att det är väldigt skönt att läsa att det inte händer så mycket, det är ju ett bra tecken, men förstår om du vill ha grav symptomer :).

Kramar

2011-06-08 @ 08:19:11
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0