V.13+1 ----> Orkeslös

Skulle uppdaterat igår, men orkade helt enkelt inte.....låg på soffan hela dagen förutom besöket hos gyn på morgonen.

Trött, håglös och har ingen lust med något helt enkelt :-)
Lite bättre idag :-)
Kikar på ärtor och morrhår nu och designer förslag på dekaler till en bil. :-)

Cystan jag kollade upp igår var fortfarande 5 cm, men hon skulle skicka en remiss till MVC så de får fortsätta kolla den. Men jag tror inte ens att de har en uL-maskin på mitt MVC hehe, så jag vet inte hur det fungerar??


Jaha, då var man i vcka 14, men känner mig fortfarande inget gravid, nu vill jag att det ska börja fladdra eller kännas lite bara iaf :-)

Har fått tid för RUL den 22 juli också!

Jag hoppas jag får ni energi till lite diskussionsämnen snart. Börjar ju bli lite långrandigt här nu ju, hehe.... blir inte så mycket nytt precis hehe :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0