Veckorna går

Jag har haft fullt upp varje dag denna vecka å det har varit så skönt. Tiden har gått så himla fort. 
V. 14+5 idag.

Magen har börjat bli en bebismage nu tror jag. Blir kanske en bild i eftermiddag om ni är dugna på det.
Har faktiskt inte tagit någon bild alls sen den bild jag la in sist, och det är ju många veckor sen :-)

I fedags var vi och kollade på barnvagnar och tror faktiskt att vi har hittat en, i den ingår både liggdel, sittdel och babyskydd samt hållare till babyskyddet i bilen. Babyskyddet kunde också sättas fast i vagnen istället för sitt- eller liggdelen, vilket kan vara smidigt om bebis sover eller så.
Brio go heter den.

Jag har även haft lite ont i magen de senaste dagarna å har varit lite orolig att det ska vara missfall på gång, men mår bra nu igen, men läskigt när det liksom krampar lite i magen å man inte vet vad det är.

Har köpt en långklänning på HM, helsvart, men helt under att ha på sig. Inte i bomull, men vet inte vad tyget heter, iaf så slickar den inte sig kroppen. Man vill ju inte rikigt ha något som är slickat längs kroppen än iaf eftersom man bara ser tjock ut. Hur eller hur var klänning perfekt för oss med lite mage att dölja och sval var den och kunde användas både till vardags och fest.

I veckan var jag och shoppade en heldag med min mamma, köpte faktiskt en body till bebis. Sååååå söt. Helt sjukt att börja handla redan, men vad ska vi vänta på egentligen ;-)
Hur eller hur fick jag så himla ont efter bara en timmes shopping och förstod snabbt att det är foglossning. Tråkigt att det ska börja redan nu, men, men.... Åkte iaf till barnmorskan i torsdags och fick testa ett foglossningsbälte, ta blodprov och kolla hb. Mitt hb var 116, under 115 måste man hålla lite koll (jag kollade för att jag har sån huvudvärk varje dag). Men de tyckte att allt såg bra ut, blodtrycket var 110/70 och var också bra.

Sen hade vi sådan tur att vi kikade på tradera efter ett sånt bälte och hittade ett här där vi bor som gick ut efter några timmar bara. Vi köpte det och det hjälper grymt mycket. HÄRLIGT.

Uh, så långt detta blev, men nu har ni fått en uppdatering iaf. :-)


Kommentarer
Postat av: Tea

Skönt att du tycker veckorna går fort!

2011-06-26 @ 14:12:14
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Sebsus

Härligt att tiden rullar på!

Klart vi vill ha en bild :)



Kram

2011-06-27 @ 07:37:50
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0