Design

Igår, satt jag och ändrade en del p min design, men sen började blogg.se bugga och det mesta försvann....tråkigt, men får väl fortsätta idag, vet ju det mesta jag gjorde =) Var inga stpra förändringar, men ändå =)
Någon som läser och är duktig på att göra header får gärna erbjuda sig att hjälpa mig =)

Idag får jag börja med sprutorna. Kl 20.00 ikväll. Ska bli spännande och se hur det känns, jag har extremt lätt för att få blåmärken så är lite orolig att jag ska få hela magen full :-)

Jag ska spruta från idag till tisdag alltså 6 dagar och samtidigt från och med ikväll bara spraya en gång i en näsborre. Är förreseten lite orolig för det, jag somnade med min morgonrock på mig igår kväll och har därför legat på flaskan som var i ficka hela natten. Det var tydligen viktigt att den absolut inte blev över 25 grader och det måste den ha blivit. SÅ frågan är om jag ska våga ringa rmc och fråga vad jag ska göra.......*pinsamt*

Jag önskar att man kunde få veta hur länge man ska spruta å sånt, så man kunde planera lite bättre, men det går ju inte när det har med kroppen och hormoner att göra. Jobbigt att inte veta om det kommer gå ut över jobbet när jag ska på äggplock å det.

Sen då på tisdag ska jag åka å ta blodprov å på kvällen tar jag den sista sprutan med den styrkan å på onsdag blir det VUL på morgonen och på e.m. ringer rmc och säger vilken styrka jag ska ha på sprutorna i fortsättningen :-)



Det är ju verkligen en hel vetenskap i sig att bara komm håg allt som ska göras, spray kl 7.00, 15.00, 23.00 och spruta kl. 20.00.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0