Måndagen = Vilans dag

Jaha, igår tog jag min sista puff med nässprayen kl 21.00 och ÄL-sprutan. Den kändes lite mer än de andra sprutorna, men gjorde inte ont. Sambon är så duktig så med sprutandet =)
Så idag är det inget på schemat mer än att ta två penodil ikväll innan läggdax...
OM 24 timmar är jag ruvare, OMG!!!!!

Just nu är jag barnvakt och kommer vara det mycket nu månaden framöver, men det lilla livet sover en stund nu så då fick jag lite tid framför datorn. Manblir ju inte alls sugen på att ha en liten ännu mer när man har en ängel att passa ;-) 9 månader kärlek helt enkelt!

Idag känner jag av i magen att det är ÄL på gång för jag blir alltid dålig i magen när jag ska ha det och mens och nu kör det riktigt mycket...

Eftersom vi bor i Kalmar har vi en bit att åka till RMC i Linköping imorgon så det blir tidigt för oss, och så ska vi hinna duscha å grejjer först... Tidig kväll också då antar jag att det får bli.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0