Om Gonalf-f som känns som anal-f!!

Fy faan, vad jag grät igår när den rent ut sagt *piip-piip-piip-piip-piip-piip-piippiiippiiiiiiip* sprutan skulle in i en av mina bilringar!

Jag är inte nålrädd egentligen, men jag häll på att inte göra det alltså, jag va beredd att hoppa av hela skiten. Sambon övertalade mig tillslut och det gick bra, sved lite när det sprutades in, men jag överlevde uppenbarligen eftersom jag sitter här idag (med ett litet nålstickssår som minne....hela magen kommer snart vara full av missbruksstick ;-) 

112,5 IE är min startdos, vad har era startdoser varit, och hur länge har ni fått spruta??

För övrigt har jag inte sovit på typ hela natten......vet inte om det beror på sprutan (hormonerna) eller nått annat, men är helt slut som människa nu.

Och vem orkar snö liksom????? Behöver völ inte ens diskutera det fenomenet :-)

Kanske är detta jag snart??!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Kan inte killen ta sprutan på dig då så du slipper göra det själv? Tänkte det kanske blir lättare då:). Själv startade jag på 150IE men fick trappa ner två dagar med 112,5IE för att inte bli överstimulerad. För att sedan gå upp till 150IE igen för att dom inte hade växt något dom 2 sista dagarna.

2011-03-18 @ 10:02:48
Postat av: SinnerSaint

Hehe, han gjorde det men det hjälpte inte =) Jag hade inte planerat att ta den själv från början för jag vill att han ska vara delaktig på nått sätt =)Men detta hjälpte dock inte ändå,,,



Kommer inte klara att sticka mig själv och ändå är jag som sagt inte rädd för det egentligen =) Det är välbara skillnad att vara hos läakren och hemma hehe =)



Hoppas det är en bra dos för mig så man inte blir överstimulerad.

Så roligt att du svarar =) KRAM

2011-03-18 @ 11:21:28
Postat av: Sebsus

Ja roligt att ha någon att följa:)

Kram

2011-03-18 @ 19:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0