Senilsnöre i datorn

Igår sprayade jag min sista spruta med Gonal-f! 10 dagar fick jag spruta och idag ska jag ta mitt älskade, efterlängtade, underbara och alldeles, alldeles uppenbart uttjatade nässpray för sista dagen ;-)

Dagens schema ser ut så här :
Söndag 27/3
* kl 07.00 - spray
* kl 15.00 - spray
* kl 21.00 - sista spray (En timme innan ÄL-spruta, tar egentligen sprayen vid 23.00)
* kl 22.00 - Ovitrelle (ÄL-spruta)

Imorgon,  måndag, ska jag inte göra något alls!!!!! UNDERBART!!!!!
Bara ta 1g panodil/alvedon innan läggdax.
När sambon fick höra att jag skulle det så säger han, den klumpen(!) å, det betyderjag att det måste göra ont.
Schysst!! ;-)

tisdag, ska vi duscha, jag ska bara äta flytande och ta av alla smycken.

torsdag blir det ET (återföring av embyo) på eftermiddagen.

Ojojoj, tur att man har detta som sitt senilsnöre, så jag inte glömmer något. Borde kanske knyta datorn runt halsen så jag snabbt hittar den snart för att komma ihåg allt som ska göras.
Har för övrigt ont i äggstockarna, de är ömma. Är lite orolig för överstimulering. Och mår illa idag....kan bero på att jag är hungrig, vet inte än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0