Små gröna gubbar kallade Hormo

här är det nog stillastående...ska ta 4:e sprutan om 1 timme och ´jag känne ringet längre, ingen huvudvärk, ingen iriitation eller något annat heller så sprayen har ng slutat inverka på mig och hormonerna börjat ta över, men eftersom jag inte har pms så har nog inte hormonerna tagit sig ända från hullet på mellersta delen av kroppen, förbi de andra inre delarna av min 1.70 långa kropp upp i huvudet än...

Det känns som att hormonerna är små gröna grubbar som ska ta sig ända upp i huvudet för att banka och slå och göra en knöpp till man övervinner dom och då kommer mensen, men denna gång boar jag ordentligt nu i min lilla hjärna så de ska kunna lägga sig tillrätta och stanna nio månader. OCH om jag har boat tillräckligt mycket och härligt tänker jag att de inte vill vara så aktiva med bankandet och gör mig kanske då inte arg i nio månader ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0