Tröttma från helvetet

Hu....jag-är-trött!
Har till och med sovit en stund, men det värsta är att jag känner mig helt håglös. Orkar inget och känner inte att det finns någon mening med att göra något alls =(

Tråkigt att det ska var så deppiga inlägg, men va faan det är ju här jag kan gnälla om jag vill för till omgivningen är det bara att se glad ut eftersom ingen vet något =)

Det är sprutdag tre och sprutan igår gick bra att ta...lite vägran, men bara några sekunder ;-)
Inget ont alls, bara hjärnan som spökar.

Nu ska jag se måndagens avsnitt av En unge i minuten och önska att det var jag som ligger å har ont å får upp den lille på min mage sen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0