Vecka 1, spraydag 21

Om jag förutsätter att jag får börja spruta imorgon och att ägget kommer befruktas om ca 2 veckor och jag blir gravid, då är jag i vecka 1 nu =) Jag längtar så efter den lille plutt som ska växa i mig!
Var hos gyn idag och jag var nedreglerad som jag skulle och jag hade många äggblåsor! PERFEKT helt enkelt. Kändes skönt. Jag passade på att ta cellprov samtidigt så nu är dte gjort också.

Imon ska RMC ringa mig och säga om jag får börja md sprutorn imon kväll. Jag hoppas, hoppas!!


Kommentarer
Postat av: Osofin

Jag tittar in här av nyfikenhet (från minbebis) Jag hoppas verkligen att du får börja snart! Själv är jag i vecka -4 haha...hoppas jag ;)

2011-03-15 @ 20:51:03
Postat av: Osofin

Då är det dags att börja spraya om två veckor då:-)

Det är så roligt med lite kommentarer:-)

Vi får följas åt och hoppas att vi plussar ihop:-) kram

2011-03-16 @ 08:06:23
Postat av: Sebsus

Hej

Åh vad spännande! Jag önskar att jag idag går in i vecka 5 men tror ärligt talat att det inte finns något liv i mig.

Jag ska följa din resa här:)

Kram

2011-03-16 @ 08:24:54
Postat av: SinnerSaint

Sebsus; å va roligt att du vill följa mig:-)

Jag hoppas du är i v 5 och tror på att du är det:-) vi får aldrig sluta hoppas:)

2011-03-16 @ 09:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0