10 fulla veckor

Japp nu är det minsan bara 2 veckor tills vi ska berätta för föräldrar och så.

Och, ursäkta min frånvaro, men jag har varit borta nästan hela helgen :-)

Och från fredag till måndag kommer jga inte heller uppdatera då jag befinner mig på gotland då :-)

I torsdags försvann mitt illamående, YEEEEAH!!!
Har inte mått illa sen dess, måste säga att jag nog fått en väldigt enkel gravidítet hittills. AND I LOVE IT!
Jag tycker så stremt synd om alla er som i dag ligger och mår pyton. Sänder en tanke till er.

För övrigt har det inte hänt något speciellt med mig, tycker fortfarande tat det syns en liten kula på magen, och det börjar bli jobbigt att dölja min svullnad på eftermiddagrna så försöker hålla mig borta från släkt å vänner så mycket som möjligt :-)

I torsdags var jag hos BM på inskrivning, hände ju inte så mycket mer än att prata typ.
Och imorgon ska jag till läkaren hos BM för att diskutera fosterdiagnostik tror jag. Men vi ska inte göra fostervattensprov ändå, så egentligen är det nog onödigt, men, men....
Och på torsdag blir det VUL igen och blodprover för levern och de vita blodkropparna.
Ska då be om några UL-bilder på liten så vi kan göra någon rolig överraskning för våra föräldrar med dem :-)

Illamående



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0