9 fulla veckor

Jaha, då är det vecka 10 imorgon :-)
Ska bli spännande att läsa vad som kommer hända då. Jag läser aldrig förrän den dagen jag går in i en ny vecka om vad som kommer hända, då har man något att se fram emot liksom :-)

Idag var mina postafen slut, så har inte tagit någon men mår in illa än...det ligger långt, långt bak och känns lite, men det räknas nog inte ens hehe :-)

Jag vaknar kvart i 4 varje morgon och måste gå på toa, men skönt att dte inte är oftare iaf.

Idag håller jag tummarna för två IVF-vänner på minbebis. Den ena som ska göra ET idag och den andra ska göra ÄP. Jag håller tummarna stenhårt :-)

Jag har fortfarande avsmak för typ all mat så har ni något förslag på vad jag kan äta???
Har ätit varma mackor, men jag håller mig inte mätt så länge på det...

Nu börjar man se en liten bulle längst ner vid snippan. Det är i jämnhöjd med höfterna nu, så jag tycker det syns väl. Men inget som någon annan ser än ju :-) Dock är ändå magen fortfarande svullen så jag döljr allt så gott jag kan :-)

Nu ska jag se om det finns något jag skulle kunna tänka mig att äta.

Tack återigen allihop för att ni så troget följer mig och ger mig så fina kommentarer :-)

SKönt att jag inte har detta problemet (morgonstånd) på morgonen iaf ;-)



Kommentarer
Postat av: Sebsus

Åh du börjar närma dig 12 veckor :). Tråkigt att du inte vet vad du ska äta bara men har du prövat nyponsoppa och blåbärssoppa?

Haha ja skönt att vi inte har morgonstånd!

2011-05-16 @ 13:21:06
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Solen73

Härligt att du mår bättre o att d börjar synas en liten bula :-)



Som du läst gick d bra idag - många blåsor....



Så kul o läsa dina inlägg här :-)

2011-05-16 @ 16:40:47
Postat av: Plommonflicka

Hej. Jag är inne och smygläser din blogg då och då. Igår fick jag mig ett gott skratt när jag så din bifogade bild! Ha ha ha... Jag var bara tvungen att kopiera den och maila till min gubbe. Han hade "lite problem" härom dagen, så det var väldigt passande! kram på dig!

2011-05-17 @ 09:54:58
Postat av: SinnerSaint

Haha, ja då vet han hur han kan lösa detta imorgon bitti ;-)

Tack för att du läser:-)

2011-05-17 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0