Barnmorska, gyn och bara ett foster?

Var hos barnmorskan i tisdags, fick bara en halvtimmes besök och skulle inte ha min inskrivning förrän i vecka 12. Men det sa jag nej till och jag fick en tid redan nästa vecka. Skönt. Veckan efter fick jag direkt tid till läkaren som tydligen bara kommer dit var 5:e vecka. Så det var skönt.
Fick en del info so vanligt om rökning å allt sånt å lite om att det blir fler undersökningar och fler risker med enäggs.

MEN....

Sen skulle jag ta ett blodprov hos min gyn, som fortfarande håller koll på mina levervärden och vita blodkroppar.
Bad då om jag kunde få göra ett snabbt VUL, vilket jag fick.
Vi såg pyret som nu var 19mm och hjärtat fladdrade på fint. Men den andra lille pysen hade inte följt utvecklingen och vi kunde inte se något hjärta slå längre.... 11mm va den, så antagligen har den lille gett upp. Men jag ska tillbaka på torsdag nästa vecka och se vad som hänt tills dess.
Det känns konstigt det med nu, för nu har vi ju vant oss vid att det blir två. Men vi har valt att inte tro något alls förrän nästa vecka.

Ganska jobbigt med en sån berg- å dalbana hela tiden. Precis när en sak lagt sig kommer nästa liksom.



Kommentarer
Postat av: Tina

Men fy vad jobbigt gumman!!! Jag finns här om du vill prata, du har ju min mail. Håller tummarna för att det ser annorlunda ut nästa vecka. STOR KRAM

2011-05-12 @ 18:59:34
URL: http://familjenrosmer.blogspot.com
Postat av: Mickan (minbebis)

Usch vad jobbigt för dig :/ ena grejen efter den andra. Kram!

2011-05-13 @ 14:43:43
Postat av: Sebsus

Åh nej vad tråkigt. Men vi får se hur det ser ut nästa vecka det är inte kört ännu.

Stor kram

2011-05-13 @ 15:53:25
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0