fiskpinne

det är inte speciellt lätt att hitta något jag ens kan tänka mig att äta, allt får mig att må illa bara jag tänker tanken på att äta det. Har ätit 8 knäckebröd med smör och ost idag...det går ju ner utan problem iaf. Men kom sedan på att jag skulle vilja ha fiskpinnar, så det och mos gick ner bra nu på kvällskvisten.

Härligt med de kommenteárer jag får, om allt. Det ärmycket att lära sig nu när det blir två istället.

Jag är lite nyfiken på hur era tvillinggraviditeter varit? När födde ni? Blev ni igångsatta? Blev det komplikationer? Hur var graviditeten och när blev magen stor, började synas och när blev det jobbigt i vardagen.? Ja, men typ allt hör ni ju :-)

Nu ska jag snart gå å sova, men ska försöka hinna skriva imorgon kväll, men annars kommer jag nog inte skriva förrän söndag eller måndag sen för vi ska bort över helgen. Får för övrigt se hur det kommer gå att dölja att jag är gravid då...heheh....

Älskar alla min läsare, ja just du ja!!
Tack för att ni hjälper mig genom allt!!!


Kommentarer
Postat av: Tea

Förstår att det är mycket att ta in och lära om tvillinggraviditet.

2011-05-05 @ 08:18:00
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0