Magbild

Det frågades efter magbild å jag ska se omjag kan ta å ladda upp en efter helgen då, jag kommer nämligen vara borta från fredag, så det ska jag nog kunna ordna ;-)
Tror jag har gått upp lite till nu. Har väg 57 i flera år, men gick upp till 58,8 vid stimuleringen å allt sånt å har legat kvar på det, men nu trpr jag att jag väger 59,4kg, så det är 600gram upp i så fall. Ska väga mig imon igen å se om det bara var tillfälligt eller inte. hihi...

Imorgon blir det VUL, kl 12.00 tror jag. Måste komma ihåg att koll aupp det imon :-)
Ska be om några bilder då på liten för vi ska berätta för svärisarna och mina földrar genom att lägga en bild i en ask och slå in och i asken ska det stå ses i dec typ :-)
Så jag hoppas att hon vill skriva ut några bilder :-)

Nu blir det kl 8 hos stjärnorna.

Detta var också en rolig idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0