Minne + hormoner = dålig kombo

Jag trodde jag skulle vara hos doktorn vid halv 1. men icke. det var halv 12. Men de var så snälla att jag fick komma in ändå :-)

Hon sa inte mycket alls, utan berättade bara vad de kollar upp vid UL och så. Tog typ en kvart bara. Så inget roligt att skriva om det alls, hehe.
Hon sa att för alla vi som gjort IVF ska det stå på remissen vilken dag man gjorde ÄP och ET för att vi inte ska ändras i BF datum. Säg det till era barnmorskor om ifall att de inte gör det. För min hade inte gjort det.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sebsus

Åh tråkigt att det inte ar mer ifnormation på mötet.

Bra att veta det där att det ska stå både ÄP och ET i journalen.

2011-05-25 @ 07:11:50
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0