Smälta ett isberg typ.

Så känns det för oss. Vi sa till varandra igår att ingen av oss har någon gång i hela våra liv blivit mållösa och känt oss tagna på sängen typ. Fanns inget som kunde få mig att sluta oroa mig för allt igår.

Idag känns allt lite bättre, men känns, helt ärligt inte "rätt". Tänk att kroppen och hjärnan ibland bara kan sluta fungerarationellt. För visst vill jag ju ha båda bebisarna, men jag kan inet släppa mina tankar på hur jag målat upp bilden av hur allt skulle bli under alla dessa år. Nu blir det mycket mindre egentid än annars, mer utgifter och allt sånt. Men visst blir dte mer kärlek. Men jag kommer nog att vänja mig med tiden.

Blev så otroligt glad av att se alla besök jag fått och alla fina kommentarer!!!!
Tackar er allihopa så grymt mycket, och ett extra tack till Mette som skrivit i sin blogg om mig! Och att detta då ledde till att den fina människan Tina (tror jag) berättade att hon haft samma käsnlor som jag.

Dett inlägg skulle lagts in igår men hamnade tydligen i utkast så det får komma in idag istället :-)

Kommentarer
Postat av: dansar

Det var en tvillingmamma som sa på FL att det var lättare med hennes tvillingar än deras äldre "singelsyskon". Storesyrran behövde alltid uppmärksamhet och krävde väldigt mycket tid, medan tvillingarna gav och tog av varandra hela tiden (vilket i sin tur skapade mer egentid för mamma). Kommer gå så bra vännen och jag är så avis ;)

2011-05-07 @ 03:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0