Tråkigt!!


 Jag har så himla tråkigt! Är uttråkad å vesserligen går veckorna snabbt framåt, men det syns inget och jag känner mindre och mindre i kroppen :-(
Hoppas på att pyret ändå mår fint fortfarande där inne.

Tröttheten..... När ska den släppa? Någonsin? Känns inte som det.

Blir nog att titta på en film nu kanske eller jobba lite kanske?

Söndag, vilodag. Alla mina dagar är vilodagar just nu ;-)
Men jag glömde klicka på att inlägget skulle skickas in för någon timme sedan när jag skrev det. så nu kan jag berätta vad jag hunnit göra :-) Jag har hunnit påbörja ett inlämningsarbete men också tvättat och städat lite och ätit två mackor!

Så tråkig var min dag, hehe!

Var förrestenn lite orolig igår för första gången på hela tiden att den lille där inne inte mår bra, har haft ont i hela magen liksom. Men idag känns det bättre. :-)
Blir skönt att få se pyret på torsdag :-)

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0