UL- och Magbild :-)

Det gick ganska bra på VUL. Hon hittade en cysta, men sa att det inte var farligt. Har inte hunnit googla nått om det så jag vet inte själv nått om det. Men liten såg så fin ut, 2 armar å 2 ben, å pyret vinkade massor mot oss :-)
34mm lång och hjärtat slog som det skulle.

Ringde även kvinnokliniken idag och fick en tid för NUPP (det får ju inte kallas det efter som det inte är ett riktigt NUPP, men jag säger det ändå). De har tydligen inte rätt datorprogram för att få göra det än...men det är ändå själva undersäkningen man gör :-)
Hur eller hur blev det den 13 juni, så om ca 2 veckor. Och tills dess händer inget annat heller.
Min gyn tyckte att det räckte med att gör UL då och ber dem kolla uppcystan då med. Känns nästan lite vemodigt att inte se pyret nästa vecka nu när jag sett honom minst en gång i veckan sen han blev till :-)


Nu blir det en liten magbild. I vanliga fall har jag en liten liten mage, men den syns inte alls längre. Inte så som den brukar :-)
Kommer en bild på liten längre ner åxå :-)



V.10+2

Kommentarer
Postat av: Solen73

Åhhh vilken härlig mage!!!



Pyret ser ut o ha d bra!

Att man kan se huvud,armar,ben så tidigt!

2011-05-26 @ 20:59:24
Postat av: Anlijoos

Vad härligt!

Från vilken vecka kunde ni se den lille första gången?

Jag ska på VUL igen på tisdag, är då i vecka 6 (5+6) borde de se något då?



Kram!

2011-05-26 @ 21:54:55
Postat av: Sebsus

Åh va häftigt! Jätte fin mage, du kommer få en sån där ritktigt snygg gravid mage. För du är så smal i övrigt så man kommer bara se din mage :).

Roligt att man ser pyret så bra också på UL.

2011-05-27 @ 07:20:55
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Sinnersaint

Sebsus å ni andra: Tack så snälla ni är :-)



Anlijoos: Vi såg pyret runt där för första gången, men det vill inte alltid säga att de är säkra på att det är embryot så tidigt. I vecka 5+0 (tror jag) Var vårt pyre bara 5 mm, men den sågs ju då, men som sagt så yttepyttit att det var bara en liten prick :-)

Så ni kommer nog se en liten prick och antagligen gulesäcken :-)



Solen: Ja, förra veckan 9+2, syntes bara små små knoppar och den rörde sig inte alls typ. Nu sprattlade den och rörde både armar och bn, så det går extremt snabbt :-)

2011-05-27 @ 08:52:24
Postat av: Mini

åh, så mysig liten mage!

2011-05-27 @ 09:31:30
URL: http://www.litensaknas.wordpress.com
Postat av: Orättvisan.

Åh, vilken fin bild du fick! Underbart!

Och vilken fin magbild dessutom!

Jag tog nyss veckans! :)



Kraaaam!

2011-05-27 @ 12:19:10
URL: http://orattvisan.blogg.se/
Postat av: Mette

Vilken fin bild på bebben och jättefin bebismage! ;)



KRAM

2011-05-27 @ 17:22:56
URL: http://mettemaarit.blogspot.com/
Postat av: langtarefterliten.blogg.se

Vilken fin bild på pyret och vilken fin bebismage ♥♥ Mysigt!!! kram

2011-05-30 @ 21:14:23
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0