V. 10+2

Gyn idag vid kl 12.00. Var tvungen att ringa och dubbelkolla så att jag inte kommer vid fel tid hehe :-)

Sover så dåligt om nätterna. Grymt tråkigt. För jag älskar att vakna på morgonen och veta att jag har sovit en hel natt utan att vakna. Jag har aldrig haft ett problem med sömnen innan. HUA!

Får se om jag kanske kan lägga in en bild i eftermiddag på pyret :-)

Pluggade hela dagen igår och blir nog det större delen av idag också. Betalade även räkningar igår vilket inte var roligt :-( Broke nu igen.. hehe..... Men nästa månad blir allt bra igen.


Kommentarer
Postat av: Tea

Bra att du kollade tiden en extra gång ;)

2011-05-26 @ 12:57:25
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Haha, ja det behövs. Hormonerna spökar som tusan md mitt minne :-)

2011-05-26 @ 19:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0