V.10

Då var vecka 10 här!
Hallonkräm säger jag idag! Det fungerade igår!! Jag hade en skål stående hela tiden som jag tog en sked av då och då och det höll illamående borta. TYP.

MEN, jag har riktigt ont i hela magen ovanför magen...känns nästan som överstimuleringen har jag konstaterat nu.... Hoppas verkligen inte det är vätska någonstans.... Vet någon om det kan komma såhär efteråt???????

Idag är det dassigt väder, så vore skönt om jag orkade städa, vilket jag inte gjorde igår.

Är så glad för mina fina minbebis vänner Ödlan å Solen73 gick det bra för igår!! Så underbart. Så jag håller tummarna för Solen73 imon när det blir ET!

Ne, jag kommer inte på mer att skriva om. Nästa vecka har jag gjort en fjärdedel av graviditeten :-)
Hej, hej, hej... Nu ska jag läsa om vecka 10.

Kommentarer
Postat av: Solen73

Va gullig du e!!!

Jag mår som sagt bättre idag - nu längtar jag till imon och sen att få diskutera gravidsymptom me dig!! :-)



Spänd inför ditt VUL på torsdag - hoppas att d visar att allt e bra!

2011-05-17 @ 11:27:11
Postat av: Osofin

Jag lämnade en kommentar för ett tag sen men jag tror det försvann på vägen...

Vill bara att du ska veta att jag tänker på dig och att jag tycker att du är superstark! Det är spännande att få följa dig...



Kram

2011-05-17 @ 14:41:55
Postat av: Mire

Fin blogg du har!

- Var med i min tävling sööt! ♥

2011-05-17 @ 14:54:02
URL: http://mires.webblogg.se/
Postat av: lovisa

Hej har du en bra tisdag?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-17 @ 15:00:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sinnersaint

Osofin: Tack! Är så glad för alla som följer å stöttar mig. Du är stark du med! :-)

2011-05-17 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0