v.10+6

Jaha, då var det vecka 12 imorgon och i helgen ska vi berätta för familjen. Känns grymt nervöst.

I helgen har jag typ inte ens hunnit tänka på att jag är gravid, ganska skönt det med. Men jag kissar ju stup i kvarten och känner av en massa i magen till och från också.

Jag är förstoppad också, för första gången i mitt liv. Jag har varit hård i magen förr, men annars går jag på toa minst en gång om dagen. ALLTID. I torsdags var jag och sen gick det inte förrän i söndags. HUA. Men inget ont i allafall. Jaja, nog om Bajs för idag.

Här hände ringet. Allt står still, känner inget, känns inget.
Om 2 veckor är det NUPP och 6 veckor RUL.
Öh, så långt det blev till allt helt plötsligt från att ha sett allt varje vecka :-)
Är väl kanske magen som kan komma att börja synas ordentligt under denna tid.

Nu ska jag nog gå ut i solen en stund å få lite färg.

hittade en rolig bild :-)


Kommentarer
Postat av: Tea

Vilken rolig bild ;)

2011-05-30 @ 12:41:31
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0