V.11 = 25% avklarat

1/4 av graviditeten är nu gjord. Helt sjukt ju :-)

Om 1½ timme ska jag till läkaren och vet inte alls vad som kommer ske då. Men tror att vi ska prata om att det blir ett extra UL i vecka 32 iaf. Mer vet jag inte. :-)

I natt kunde jag inte somna. Jag la mig vid 10, hade inte somnat vid halv tolv, och jag är KVÄLLSTRÖTT liksom. Sen vaknade jag vid 3 och gick på toa, kunde inte somna om förrän typ halv 5........... å sov sen till 8.
Hatar att inte få sova hela nätter :-(

Just nu tittar jag på förlossningskliniken och längtar till det är min tur att få den lill* på magen :-)

Jag är helt säker på att det blir en pojke. Jag har känt det ända sedan början så det ska bli kul å se om det är det :-)

Nu är bebis som en stor lime och allt som ska finnas hos bebis finns. Det ska bara utvecklas fullt nu. :-) Nästa vecka går jag redan in i vecka 12. Helt sjukt. Men det börjar bli svårt att dölja magen nu, för den är svullen som tusan. Tror inte att den kommer gå ner, utan växa ifrån hur den ser ut nu :-)

Uppdaterar senare om vad som hände hos läkaren.

Kommentarer
Postat av: Tea

Lycka till hos läkaren.

2011-05-24 @ 11:42:39
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Tina

Lycka till hos läkaren:) en fråga bara, har du gjort kub test och hur ställer du dig till det? Kram

2011-05-24 @ 12:14:09
Postat av: Osofin

Och jag tror att jag får en flicka....När kan man egentligen se det? Vecka 18 eller nåt va? Fantastiskt att du mår så bra. Lycka till hos läkaren. Ser fram emot att höra hur det gått. KRAM

2011-05-24 @ 12:25:40
Postat av: langtarefterliten.blogg.se

Kan du inte lägga ut en magbild? :) kram

2011-05-25 @ 17:52:09
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0