V.12!

Wihoo! Nu är den äntligen här, v.12. Jag är trött, solen skiner ute och jag har sovit middag och duschat och legat på soffan typ. Blir ännu mer depp när jag tänker på värmen ute. Fattar inte varför ingen ork finns alltså....

I helgen blir det att berätta för föräldrarna (kommer inte ihåg om jag skrev det igår). Jag är grymt nervös för det, för jag orkar inte att alla ska fråga, hur mår du, hela tiden. SÅ jag skulle gärna dra ut på det ett tag till :-)
Ni här inne får gärna fråga, men om svärföräldrarna ringer en gång om dagen så tröttnar man snabbt :-)

Helt utan inspiration att skriva, så det får räcka så för nu :-)

 


Kommentarer
Postat av: ins

Är det inte vecka 12+0-12+6 som missfallsrisken minskar? Jag tog inte ut nåt förens 13+0 iaf.

2011-05-31 @ 15:02:19
Postat av: Anlijoos

Vad härligt att du har kommit så långt!



En fråga, hur märkte det att ett av dina embryon tillbakabildats? Mina var olika stora idag, skilde ett par dagar. Funderar på om det är något liknande som håller på att hända mig eller om det är naturligt att de växer olika fort. De såg inga hjärtljud idag, men det var inget som oroade henne. Har läst att man ser det i ca 50% av fallen i v 6 som jag är.



Kram!

2011-05-31 @ 20:00:40
Postat av: SinnerSaint

Första gången vi såg båda, var den ena 3-4 dagar mindre än den andra. Nästa vecka hade den andra inga hjärtslag, och hade inte växt, medan pyret fortsatt att växa. Men mina var enäggs och pyret tog då all näring, om du har tvåäggs klarar sig säkert båda för de får sin egen näring från sin egen moderkaka:-) hoppas allt ser bra ut nästa gång också;-)

2011-05-31 @ 20:24:36
Postat av: Anlijoos

Tack för svaret :) Jag hoppas du har rätt!

2011-05-31 @ 21:20:58
Postat av: langtarefterliten.blogg.se

Grattis till vecka 12!!!! :-) kram!

2011-06-01 @ 10:34:20
URL: http://langtarefterliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0