V.8+3

Jaha, snart är vecka nio slut och man går in i vecka tio... Herregud va tiden går fort asså. Nyss skrev jag att jag räknar med att jag är i vecka två (och det stämde) Men det var 8 veckor sedan snart och då var det ÄP! Helt otroligt!!

Idag har jag inte haft något illamående alls. Peppar, peppar. Snart kan jag kanske sluta med postafenen!!

Nedre delen av magen är ganska öm, vet inte om det beror på livmodern eller de stora äggstockarna, men inget jag lider av.

Känner mig dock INGET gravid. Konstigt att man längtade så mycket efter detta och nu är det som att inget hänt och ändå längtar man inte. Man är här, men finnas ingen känsla. Det kommer nog när magen kommer eller sparkarna. Nu är man ju precis som alltid förr liksom. :-)

Är dock fortfarande inte sugen på nått alls. AVSMAK för all mat. Så vad jag ska få i mig idag vet jag faktiskt inte hehe...

Nu ska jag slappa en stund.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Tea

Ha en bra fredagkväll!

2011-05-13 @ 19:02:18
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0