VUL V.7+2

Gjorde ett av de sista VUL:en hos min kära gyn idag för mina värden låg idag inom gränse. Dock ska jag tillbaka på torsdag och göra nytt blodprov ändå för att hålla koll och för att se att de vita blodkropparna är ok, de har nämligen avrit lite för höga.
Mitt levervärde var idag 0,58 och gränsvärdet är 0,6 så det är ju ok. Det som är intressant är att sedan i lördags har jag inte tagit mitt blodförtunnande, så jagtror att det var detta som höll mina värden uppe!!!
Men det är ju bara min egen teori.

Vi såg tydligt båda hjärtanen slå snabbt , men de låg i varsin ände av (nu vad det är de ligger i, hinnsäcken??).
De har också varsin gulesäck, men de har tvillingar kanske alltid, eller betyder det att de kommer ha varsin moderkaka också?? Har inet läst på riktigt om det än. Å ändå är jag QUEEN OF GOOGLE!!

Jag har ätit mos och fiskpinnar idag ige. OCH DET VAR GOTT. Ingen avsmak alls. Så vi får se hur länge det fungerar :-)
I helgen kommer vi vara bortresta som sagt så kanske blir det någon uppdatering, kanske inte :-)

Har idag ätit en godisbit. Typ första sedan jag plussade. JAG ÄR FORTFARANDE HELT FÖRBLUFFAD ÖVER ATT JAG iNTE KAN ÄTA GODIS...  Brukar ju vara tvärt om, hehe.

Nu blir det fyra bröllop en stund!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Solen73

Stort GRATTIS till tvillingarna!!!!!!

Underbart!



2011-05-05 @ 20:02:18
Postat av: Mikos

Funderade lite hur det var med dig så jag hittade hit :) Grattis till tvillingar! Vad coolt! Men såklart mycket att smälta och så!

2011-05-05 @ 21:15:10
Postat av: Sebsus

Åh det måste vara så häftigt att först få se en bebis i magen och sen få lyckan att se en till :). Jag hoppas att det kanske händer mig också att det upptäcks att det är tvillingar när jag väl plussar. Hur ska ni göra ska ni ta reda på vad det är för kön? Det kanske ni inte vill svara på och det förstår jag men lite nyfiken är jag hur ni tänker. Jag och min kille sa det att om det skulle bli tvillingar så ska vi ta reda på köna men inte om det bara blir en.

Kram

2011-05-06 @ 08:01:01
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: E Maria

Jag är också lite förvirrad över det här med godis. Jag är en riktig gottegris, men nu är jag inte sugen alls. Om jag tar en godis är det ju gott, men jag frågar verkligen inte efter det på samma sätt längre...

2011-05-08 @ 09:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0