Förlossningsbrevet

Då var förlossningsbrevet skrivet. Jag har valt att be om sen avnavling efter att ha läst flera studier om detta. Jag vill som jag skrev tdidigare att mitt barn ska få allt blod den behöver, då jag har tron att mitt barns egna stamceller skyddar den ifrån framtida cancer istället för att mista en del av dem.
Jag har också valt att bebis inte ska få k-vitaminsprutan, vilken jag anser helt onödig :-) Vi har alla vår fria vilja. Skönt det, säg!
Jag börja bli nyfiken på när något ska börja hända, slempropp, förvärkar osv.
Högst 6 veckor tills vi är föräldrar!
och....
Ett STORT Grattis till Sebsus som äntligen lyckats få ett stort plus på stickan!! Är så otroligt glad för er skul!!

 

Jag har gjort blankrader i texten även denna gång, syns dem inte är det blogg.se´s fel!!


Kommentarer
Postat av: Sebsus

Jösses va fort tiden går. Snart är du mamma :)

Tack du fina, nu ska allt bara gå vägen.

2011-11-21 @ 07:45:48
URL: http://sebsus.blogg.se/
Postat av: Orättvisan.

Hmm... Har också tänkt på sen avnavling, nu oroar jag mig bara över hur man ska få dom att förstå att det verkligen är viktigt, tänk om det inte läser förlossningsbrevet utan gör allt på rutin? Berätta gärna mer om K-vitaminsprutan för den vet jag inget om! Kramar! Ps. När du ska göra blankrader - håll inne shift samtidigt så sparas de sen nä du publicerar bloggen!

2011-11-22 @ 20:29:04
URL: http://orattvisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0