Ojoj

...så magen växer. dax för en magbild snart igen. Det går segt med bilder för min iPhone samarbetar ju, som ni vet, inte så bra med datorn :-)
Har nu gått upp nästan 8 kg tror jag. ill inte gå upp mer nu, men jag har nog inte det valet :-)
LIgamentsmärtor har jag fått som har varit ganska jobbiga, men nu är de t lite bättre och det är mest foglossningen som känns nu igen. Skönt, för det går inte att jämföra.
Nu vill jag ha en god frukost och sen blir det att vara ute och njuta av det fins vädret medan vi fortfarande får ha det. Sen ska det vara vinter och mörker i ett halvår! USch!
Nu blir det lite Wordfeud en stund innan frukosten :-)

Kommentarer
Postat av: Tea

Har du testat att maila bilderna från iphonen?

2011-10-02 @ 09:32:48
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0