Trött

Tröttman har slagit till! En rak höger dessutom. Är trött hela tiden! Skulle kunna somna varsom på typ 5 min dygnet runt.
Något positivt dock är att jag behöver inte gå upp på natten även om jag känner mig lite kissnödig, jag kan hålla mig igen :-)
Idag står BM-besök på listan och sen hem och sova antar jag.
Hade halsbränna häromnatten, herregud där uppe, varför göra något så vidrigt mot mig??
Har dock lyckats slippa det någon mer natt! Inga mer sena måltider eller lök för mig!

Lånad bild


Kommentarer
Postat av: Sebsus

Tråkigt att du blivit så trött igen men bara att vila upp sig nu innan bebisen kommer för då blir det nog inte så mycket vila.

Hoppas det gick bra hos BM!

Haha klockren bild! Så jäkla bra.



Kram

2011-11-01 @ 16:35:30
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0