V.30 & Mina tankar

Idag går mina tankar till http://langtantillbarn.blogspot.com/ som inte fick se något tickande hjärta på VUL. Jag lider så med er, och ni är verkligen värda att få lyckas. Det är er tur!! Ge inte upp bara!
Vecka 30 för mig idag, vilket känns lite vemodig när det är så många fler som önskar att dem var i samma sits som mig....
Jag har börjar må lite illa om dagarna, vilket jag inte hoppas blir värre. Jag är även börjat få avsmak för viss mat igen, precis som i början av graviditeten. KONSTIGT?!
Annars lever bebis rullan och magen är ett enda hav av vågor emellanåt. Mysigt.
Jag har även inte behövt gå upp på toa på två nätter nu, också konstigt när jag gjort det varje natt under så många månader... Mycket som händer nu verkar det som på hur kroppen reagerar iaf.
OCH så är jag trött igen, känner att jag måste vila och så.
Vikt: 66kg
Så nu blir det en middagslur för mig!

Kommentarer
Postat av: Osofin

Vad lustigt! För jag känner så igen mig i vad du skriver. Jag har börjat må illa igen och tappa matlusten (och jag som fick tillbaka den för bara två tre veckor sen). Och så denna sjukliga trötthet trots att jag slipper gå o kissa på natten.

Intressant att jag inte är ensam om det iallafall :)

När får vi se magbilder?? Jättenyfiken ju!

2011-10-14 @ 14:51:07
Postat av: Sebsus

Hej Vännen. Hur går det? Länge sen du uppdatera nu :).

Kram

2011-10-16 @ 16:35:12
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0