Week 33

Mina veckor bara rinner iväg!
Vecka 33 nu, nästa vecka blir det BM och mäta å allt sånt igen!
Nu till något som ni som ÄCKELMAGADE INTE bör läsa....men jag tycker att det är så lite prat om vilkanaturliga saker som händer när man är gravud så därför tänker jag ta upp och diskutera det, hoppas ni hänger på!
Jag har fått hemorrojder. Eller rättare EN hemorrojd (går för övrigt knappt att stava till).
Detta var en sån sak jag inte trodde att jag skulle få, men nu är den där och det gör ont. Inte så ont att jag inet kan gå och göra nummer 2, men det känns när jag rör mig.
Vad ska man då göra åt att???? Jo, smörja in med Xyloproct till exempel. Då min är utanför och inte innuti så tro jag att jag fattat det rätt som att det räcker med salva, annars finns även stolpiller.
Hemorrojder kan uppstå av t.ex. förstoppning. Vilket jag inte har längre, men däremot blir det sånt tryck i blodet att det säkert uppstått pga det.
Jaja, vi får väl iaf se om det försvinner med den där salvan nu.
MEN hur lätt är det att procka rätt eller kunna se något ens i en spegel när en stor mage gör att man inte kan se varken fram eller bak typ, hihi. Ett helt bestyr det där.
Nu blir det jobb för mig!
Hej...

Kommentarer
Postat av: F

Jag kan trösta dig med att jag oxå fått hemorojder under denna vecka =( Kändes inge vidare att få....

2011-10-27 @ 10:38:23
URL: http://langtarsa.blogg.se/
Postat av: Sebsus

Bra att veta vad jag kanske ska förvänta mig om jag blir gravid alltså. Låter inge vidare.



Kram

2011-10-27 @ 15:58:51
URL: http://sebsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0