V.28

12 veckor kvar.
Har fått lite sammandragningar sedan igår kväll och lite värk i svanken, hoppas verkligen det inte innebär något dåligt.
Föräldraträff har jag hunnit vara på. Roligt och intressant, jag som känner att jag är påläst om det mesta fick faktiskt veta lite nya saker, vilket kändes skönt! Nästa gång handlar det om förlossningen.
Magen växer och blir större, och bebis buffar tillbaka om jag trycker mot hans kroppsdelar.
Idag ska jag nog baka lite och kanske städa om jag har ork. Hade behövt börja måla vaggan vi köpt också, men har ju ett tag till på mig hihi....
Nu är det bara 91 dagar kvar och snart är 70% av tiden avklarad, himmel vad tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0