v.29

Oj, vad visningarna ökar på tisdagarna ;-)
Idag är det då ny vecka, jag har totalt gått upp 6,5kg, det känns skönt, men tror att jag kommer gå upp en del till nu framöver. Eftersom jag gick upp 2 kg under behandlingen så är det ju egentligen 8,5kg,men det är ju inte graviditeten liksom.
Bebis har vänt sig på något konstigt sätt, kan det vara att den har lagt sig tillrätta? det gör ont i höfterna och ligamenten konstant, och det är för att bebis trycker mot dem liksom.
Sammadragningarna kommer ganska ofta och det är när bebis rör sig mycket har jag märkt nu.
Men ett livligt litet frö det är. Från att ha varit super regelbunden i sina vakenstunder till att nu vara vaken dygnet runt i stort sett.... hmm... hoppas INTE det är bebis plan tills nedkomst :-) Det är mamma å pappa inte pigga på alls.
Min foglossning har denna vecka också blivit lite jobbigare, men det är säkert lite i samband med att bebis lagt sig åt något konstigt håll.
Men jag njuter fortfarande, fast tvekar på att jag gör det om ett par veckor! hihi!
Nu blir det IDOL!

Kommentarer
Postat av: Tea

Forsätt njut! Kram

2011-09-28 @ 08:20:10
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0